Inregistrare documente primare
Evidenta mijloace fixe / clienti , furnizori
EVIDENTA CONTABILA Aceasta misiune este reglementata profesional de Normele privind tinerea contabilitatii, intocmirea si prezentarea situatiilor financiare, aprobate de CECCAR (Standardul profesional nt.21).
- Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare, cu respectarea� principiilor contabilitatii;
- Evidenta mijloacelor fixe; inregistrarea operativa a imobilizarilor si calculul amortizarii;
- Evidenta analitica si sintetica, clienti, furnizori;
- Intocmirea jurnalului de banca
- Verificarea registrului de casa
- Elaborarea balantei de verificare lunara;
- Intocmirea jurnalului TVA pentru vanzari si a jurnalului TVA pentru cumparari;
- Intocmirea registrelor obligatorii: Registrul jurnal, Registrul inventar, Registrul de evidenta fiscala;
In afara obligatiilor indeplinirii misiunii conform normelor profesionale, executantul asigura de asemenea, suplimentar, la cererea clientului:
- asistenta pentru elaborarea procedurilor privind:
- organizarea si conducerea gestiunilor de imobilizari, stocuri si disponibilitati banesti;
- stabilirea circuitului documentelor justificative, pe baza unor scheme sau grafice de circulatie, in concordanta cu activitatile clientului;
- organizarea contabilitatii de gestiune;
- controlul operatiilor patrimoniale efectuate, al procedurilor de prelucrari utilizate si al exactitatii datelor contabile furnizate (controlul tehnic-operativ, controlul financiar-preventiv, controlul intern de gestiune).
- intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
- asistenta pe parcursul inventarierii anuale a patrimoniului;
Organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului din cadrul societatilor comerciale se va efectua cel putin o data pe an, de regula la sfarsitul anului sau ori de cate ori va fi nevoie.