Inregistrare  documente  primare 


Evidenta  mijloace  fixe / clienti , furnizori


EVIDENTA CONTABILA – Aceasta misiune este reglementata profesional de Normele privind tinerea contabilitatii, intocmirea si prezentarea situatiilor financiare, aprobate de CECCAR (Standardul profesional nt.21).

  1. Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare, cu respectarea  principiilor contabilitatii;
  2. Evidenta mijloacelor fixe; inregistrarea operativa a imobilizarilor si calculul amortizarii;
  3. Evidenta analitica si sintetica, clienti, furnizori;
  4. Intocmirea jurnalului de banca
  5. Verificarea registrului de casa
  6. Elaborarea balantei de verificare lunara;
  7. Intocmirea jurnalului TVA pentru vanzari si a jurnalului TVA pentru cumparari;
  8. Intocmirea registrelor obligatorii: Registrul jurnal, Registrul inventar, Registrul de evidenta fiscala;

In afara obligatiilor indeplinirii misiunii conform normelor profesionale, executantul asigura de asemenea, suplimentar, la cererea clientului:

  • asistenta pentru elaborarea procedurilor privind:
    • organizarea si conducerea gestiunilor de imobilizari, stocuri si disponibilitati banesti;
    • stabilirea circuitului documentelor justificative, pe baza unor scheme sau grafice de circulatie, in concordanta cu activitatile clientului;
    • organizarea contabilitatii de gestiune;
    • controlul operatiilor patrimoniale efectuate, al procedurilor de prelucrari utilizate si al exactitatii datelor contabile furnizate (controlul tehnic-operativ, controlul financiar-preventiv, controlul intern de gestiune).
    • intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare.
  • asistenta pe parcursul inventarierii anuale a patrimoniului;

Organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului din cadrul societatilor comerciale se va efectua cel putin o data pe an, de regula la sfarsitul anului sau ori de cate ori va fi nevoie.